Regulamin opłat obiadowych na rok szkolny 2022/2023

REGULAMIN OPŁAT OBIADOWYCH NA ROK SZKOLNY 2022/2023

  1. Wpłaty za abonamenty obiadowe przyjmowane będą do 5-tego każdego miesiąca tylko na indywidualne konta bankowe (w tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę i miesiąc za który jest dokonywana wpłata).

        Jeżeli nie będą przestrzegane terminy wpłat, dziecko zostanie wypisane z obiadów.

  1. Wykupiony abonament obiadowy zobowiązuje dziecko do korzystania z obiadów przez cały rok szkolny. W momencie rezygnacji z obiadów, fakt ten należy zgłosić drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w przeciwnym razie zostaną Państwo obciążeni kosztem abonamentu mimo, że dziecko nie korzystało z obiadów.
  2. W razie nieobecności dziecka w szkole, do odwołania obiadu zobowiązany jest rodzic lub dziecko (obiadów nie odwołuje nauczyciel).
  3. Odpisy za niewykorzystane obiady rozliczane są w następnym miesiącu.
  4. Obiady można odwołać:

                                            telefonicznie 22 750-83-80 wew. 142 lub 504 041 915 w godz. 7.30 – 8.30

                                            mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godz. 8.30

                                            lub osobiście w pokoju nr 11 w godz. 7.30 – 8.30

                                            Na kolejne dni można odwoływać obiady do godz. 10.30

 

  1. Obiady jednorazowe można wykupić codziennie w godz. 7.30 – 8.30 w pokoju nr 11 (dziennie sprzedawanych jest 10 obiadów).
  2. Miesięczny abonament za obiady stanowi iloczyn dziennej stawki żywieniowej i liczby dni żywieniowych w danym miesiącu.
  3. Cena obiadu w abonamencie wynosi 8 zł.
  4. Cena obiadu jednorazowego wynosi 9 zł.
  5. W celu dokładnego rozliczenia opłat obiadowych bądź uzyskania innych informacji prosimy o  kontakt telefoniczny lub osobisty.
  6. W przypadku jakichkolwiek trudności w dokonywaniu regularnych opłat za obiady prosimy o niezwłoczny kontakt z panią Emilią Zołotucho.
  7. Regulamin opłat obiadowych zostanie przesłany do Państwa wiadomości na dziennik elektroniczny i dodatkowo umieszczony na stronie internetowej Szkoły. Zapisanie dziecka na obiady szkolne jest jednoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu opłat obiadowych.

 

Klauzula Informacyjna

Logowanie dla nauczycieli